tisdag 6 juli 2010

Flyttfågeln

Egentligen skulle jag flytta på torsdag nästa vecka, men min flytthjälp bestämde sig för att åka med Galago till Arvika istället. Som tur är så har det visat sig att jag kan flytta redan nu i helgen!

Så på söndag blir alltså jag och Kim W äntligen sambos. Då kommer vi även börja spela in den kommande dåkusåpahitten Kim & Micke flyttar ihop.
Två heta serietecknare flyttar ihop i en lägenhet i förorten för att leva tillsammans i 365 dagar. Inga regler! Ingen nåd!

Detta kommer bli bättre än Mammas pojkar och Kissie kommer vilja ha mig som pojkvän istället för den där töntiga Bobby.

.
Kolla mamma, min blivande fru! Ingen sån där feministbrutta som jag annars brukar släpa hem. Dessutom är hon bara 17 år!



2 kommentarer:

  1. 17 år och fin som 17! Äntligen blir det du och jag, Micke! Vårt hem kommer bli så mysigt att alla bloggarflickor kommer vilja besöka oss. Kissie, Kenza, Bella, Carl Bildt och alla andra!

    SvaraRadera
  2. Ni kan få adda Fadde till er fan club också.

    SvaraRadera