tisdag 29 juni 2010

Riddare av Serotoninorden.

Det var längesen jag hade en panikångestattack, men så åkte jag på en i morse på tunnelbanan. Självklart hade jag inte ätit frukost, och dessutom suttit i Tanto igår kväll och druckit öl med en kompis, så jag var väl inte direkt i toppform. Köpte en macka vid S:t Eriksplan i alla fall och drack en massa vatten när jag kom till jobbet och efter ett litet tag så kändes det bra igen.

Jag har otroligt mycket att göra just nu, plus att jag ska flytta om tre veckor ungefär. Varje dag trillar det in fler mail från folk som vill att jag ska göra saker. Många av dem är roliga, men jag har liksom ingen tid eller energi just nu. Jag försöker undvika att svara på sms och mail så gått det bara går. Om du är drabbad av detta så tänk på att det inte är något personligt. Jag måste bara ta och fokusera på jobbandet och flyttandet och utställningen som jag snart ska ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar