torsdag 3 juni 2010

Nytt manus wheehoo



Jag försöker göra alla serierna i Psykiskt sjuk på 4-5 sidor till att börja med, så att jag orkar rita dem (lägger ogärna mer än en dag på att rita en och samma serie), och för att få till ett högt tempo i boken? Om det kommer bli hackigt? Nja, för serierna kommer hänga ihop två och två, kan man säga, så de blir tillslut mer som 8-10 sidor långa. Jämför lite med kapitlet "Till Jenny" i Till alla jag legat med som dels handlar om Jenny, och dels handlar om att jag är dålig i magen i Masmo.

Det kommer bli kul! ROLIGT! HURRA!

(sista rutan i den här serien kommer vara en närbild av en avsugning tecknad i min realistiska stil, så ni som gillar sånt kommer inte bli besvikna. Ni andra: Gå till kyrkan utan att passera gå!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar