onsdag 30 juni 2010

Läs detta

Efter två år har jag upptäckt att buss 3 stannar precis utanför jobbet. Jag har alltså gått tiominuterspromenaden helt i onödan hur länge som helst från tunnelbanan. Men tyvärr tajmar inte bussen tåget jag brukar komma med, eller jag brukar hinna se den åka iväg precis när jag kommer upp ur underjorden. Jag tänker mig att så fort SL lagat rulltrappan (den har varit trasig i två månader) så kommer jag få de där extrasekunderna jag behöver.

Å andra sidan behöver jag röra på mig mer. Min kondis är av samma kaliber som Michael Jacksons lik.

Tänk förresten vad ironiskt det vore om det visade sig att ett av de där barnen han brukade våldta är nekrofil och att han nu får igen för gammal (flens)ost?

2 kommentarer:

  1. jag såg en dokumentär om Jackson igår på svt-play. Ett av barnen sköt sig när han fick veta att Michael dött. Jag vet inte vad det betyder, men det känns skrämmande.

    SvaraRadera
  2. Michael kommer dock alltid att leva i våra hjärtan.

    SvaraRadera