fredag 4 juni 2010

Jag är kär i en transsexuell

I natt drömde jag att jag hade börjat på Serieskolan i Malmö, men att Malmö var en asteroid i Star Wars-universumet. Jag drömmer nästan jämt om Star Wars.

I min klass gick även en tjej som tidigare varit kille. Hon såg ut lite som Megan Fox. Alla andra killar tyckte det var jobbigt när de fick reda på att hon haft samma mojäng mellan benen som dem. Alla utom jag. Jag började ragga på henne som en tok och tillslut stod vi nere i hennes port och hånglade. Hon frågade om jag ville med upp och jösses om jag ville det. Här uppstår problem. Hon bor i en skyskrapa med en sån där gammal ranglig hiss med galler man drar igen. Den välte hela tiden så jag ramlade ner till fel våning. Sen vaknade jag. Ovärt.

Jag hoppas jag träffar henne igen nästa gång jag sover.

2 kommentarer:

  1. Malmö är lite som en asteroid i Star Wars-universumet. Och alla tjejer på Serieskolan ser ut lite som Megan Fox.

    SvaraRadera
  2. Plus att de alla en gång i tiden varit män!

    SvaraRadera