torsdag 13 maj 2010

Svar på tal

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Solen sken och det var en dag närmare en ny regering.

Vad gjorde du kl 08 i morse: Tänkte på dig.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Började svara på den här listan.

Det sista du sa högt: "Plus att det är ett bra sätt att lära sig svenska på."

Det senaste någon sa till dig: "Bor man i Rågsved måste man lyssna på Thåström."

Vad har du druckit idag: Vatten, kaffe och vin.

Är du full just nu: Jag råkade kräkas lite genom näsan alldeles precis. Så lite salongs är man väl.

Vad var det senaste du åt: Ris och en vegetarisk schnitzel.

Vad var det senaste du köpte: En BigMac & Co med currydipp (har de slutat med Apple Curry-dippen? Tonåringen i kassan som ej ännu hade hamnat i målbrottet hävdade detta!!!!).

Vad är det för färg på din ytterdörr: Jag har ingen ytterdörr.

Godaste glassmaken: Grön.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Om man är psyko ja.

Sover du tungt: Så där.

Lider du av tung pung: Nej, jag välkomnar det.

Drömmer du mardrömmar: Nej, jag lever dem.

Trivs du med att det kommer en ny Spindelmannen-film med ett barn i huvudrollen: Nej nej nej. Fast jag gillar inte Tobey-cry-me-a-river-Maguire heller.

Favoritklädsel: String och ett leende.

Favoritlåt just nu:


Vad ser du om du tittar till höger: En värld av möjligheter.

Vad gör dig glad just nu: Akvarellfärg som torkar.

Vad ska du göra härnäst: Kolla på SVTPlay. Har ej sett klart dokumentären om mamman och pappan (mest pappan, så klart) som försöker bota sin sons autism genom att rida med honom från schaman till schaman i Mongoliet.

Tror du det kommer funka: Jag tror att dokumentären slutar med att de blir uppätna av schamanerna. De såg hungriga ut.

Sommarplaner: Jobba, bli full i en park och åka till landet (ej Landet vid Telefonplan).

Hur många kuddar sover du med: Oj, säkert 10 stycken minst. Jag försökte imponera på en tjej en gång genom att ha en massa kuddar.

Fick du ligga: Nej (men hon lät mig ta henne på brösten=WIN).

Morgon eller nattmänniska: Natt. Kan lätt vara vaken till 20.00.

Vad är viktigast för dig: Att någon tycker att jag duger och håller mig i handen när det stormar och säger att allt kommer bli okey.

Är du Sverigedemokrat: Jag må vara korkad, men även min dumhet har begränsningar, så nej.

Är du Pierce Brosnan: Det händer väl.

Stjärttecken: Ur-anus

Äckligaste insekten: Den där som bor i elefantbajs. Nej, jag ändrar mig. Den där som bor i mitt bajs.

Längtar du mest efter just nu: Nils the brils. Where art thou?

5 kommentarer:

  1. i umeå har vi då inte slutat med apple curry. det är dock aldrig någon som köper den.

    SvaraRadera
  2. Folk vet inte vad de missar!

    SvaraRadera
  3. är äppelsmaken stark? jag tycker det känns som en konstig kombination. har aldrig vågat smaka.

    SvaraRadera
  4. Nä, den är mer salt, skulle jag vilja säga.

    SvaraRadera
  5. Jag uppfattade det som att pappan ville åka iväg på ett äventyr och a-n-v-ä-n-d-e sonens autism som u-r-s-ä-k-t för att han själv så gärna ville spexa med schamanerna...
    Men så är jag iofs cynisk vad gäller fadersgestalter också.

    SvaraRadera