lördag 8 maj 2010

Ständigt dessa modefester



Igår var jag förbi Kolikgrottan och hängde med kolikbarnen. Vi skvallrade en massa och så drack jag Chapel Hill eftersom jag är inne i en mousserande vin-fas. Neidestam hade tillagat en alldeles utsökt linssoppa som jag åt det sista av. Eller dricker man soppa?

Sen drog jag vidare till Riche och hängde med folk från mediabranschen. Där pratade de om nya strategier för att fortsätta våldta vårt samhälle. Det var överlag en trevlig kväll med andra ord.

I kväll öppnar en gammal klasskamrat från gymnasiet en klädbutik (tror jag i alla fall). Nån slags fest ska det bli i alla fall, så den tänkte jag gå på om nån timme. Fast jag har inte direkt något fint att ta på mig. Usch, det känns som en sån där dag när man inte kan bestämma sig för vad som passar, plus att jag känner mig tjock. Jag kanske borde raka mig och plocka ögonbrynen i alla fall? Åh, att livet alltid ska vara så komplicerat och svårt!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker dina ögonbryn är jättefina precis som de är. :)

    http://open.spotify.com/track/1fotoYONO343JjbC8XvPSl

    SvaraRadera
  2. Mina tankar går till Gurus familj. R.I.P.

    SvaraRadera
  3. Riche! wohoo!

    SvaraRadera