söndag 9 maj 2010

Spyfest galore

Jäklar min gås vad folk spydde runt idag. Jag fick sms från en kompis som hade spytt i Myrängen. Sen när jag skulle gå till t-banan från Republik så såg jag två spyor på vägen. På perrongen såg jag två spyor till och sen vid Liljeholmen gick det på en snubbe som var helt väck och som så klart satte sig mitt emot mig. Jag tänkte att jag kanske skulle klara mig hem innan han var redo för att kasta upp, men sen såg jag hur hans kinder liksom blåstes upp och då reste jag mig upp och satte mig längre fram i vagnen. Mycket riktigt lutade han sig fram och la en kaskadspya precis där jag just suttit. Sen såg jag en till spya utanför min tunnelbaneuppgång.
Jag är väl ute för sällan helt enkelt. Å andra sidan har jag aldrig gillat att kräkas, eller uppskattat när andra gjort det. Jag är konstig på det sättet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar