torsdag 6 maj 2010

Ny utställning

Igår var jag på möte med en konstförening på ett stort arkitektkontor i Stockholm, som bland annat ställt ut Emelie Östergren tidigare. Mötet gick nog rätt bra, för idag fick jag veta att de vill att jag ställer ut där 9/8 till 3/9. Jag siktar på att göra helt nya grejer i min cartooniga stil, så räkna med snygga grejer, samt ett jävligt maxat vernissage!

Det här blir min fjärde utställning på mindre än ett år. Det är coolt.

Bild från gammal utställning.


On a side note
Jag saknar det här med att man kommenterar i bloggen, så gör gärna det om ni känner för det. Internet är ju fritt och till för alla!

2 kommentarer:

  1. Kommer priserna ligga på ungefär samma som sist? nu har man ju lite tid på sig att spara i såna fall :)

    SvaraRadera
  2. Typ! I vanliga fall tar gallerierna 40%, men de här kommer inte ta något alls, så då kan jag hålla priset nere. Men den här gången kommer det vara grejer som är lite svårare att göra, samtidigt som de kommer vara mindre. Så jag tror slutnotan kommer landa på 2000 kronor per målning.

    SvaraRadera