torsdag 20 maj 2010

Ny smak!!!



Jag var inne på Willys vid Liljeholms Torget idag och vid kassan så såg jag att det hade kommit gifflar med ny smak. Jag har alltid varit sanslöst positivt inställd till gifflar.

Däremot har jag aldrig gillat Shrek. Jag tycker han är tråkig. Jag tycker att hans åsnekompis är tråkig. Jag tycker att den där katten med stövlar är tråkig. Jag tycker att dataanimerade filmer är tråkigt. Fan, jag tycker till och med att folk som tycker att Shrek är en sexgud är tråkiga.
Jag fattar inte riktigt ens vad Shrek gör på förpackningen. Okej, det är reklam för Shrek-filmen nummer femtioelva, men varför ser han ut som att han vill våldtäktsdroga mig. Hela konceptet verkar faktiskt lite skumt. Exakt vilken är den nya smaken? Det framgår inte så tydligt på förpackningen. Är det rohypnol-smak? Är förpackningen grön för att gifflarna är spetsade med cannabisolja?

Efter lite googlande kom jag fram till att den nya smaken är kardemumma. Oj, en världssensation! Kardemumma i små bullar, det kunde man aldrig ha tänkt sig!

3 kommentarer:

  1. gillar ändå katten mer nu när har blivit fet och börjat dricka: http://www.youtube.com/watch?v=-8cbBNM63T0

    SvaraRadera
  2. På PR-kontoret:
    -Ok grabbar, innan lunch måste vi lösa det här: Pågen har en ny smak på sina Gifflar, Kardemumma. Och dom vill att vi ska hitta på en logotyp åt dem.
    -Kardemumma, det är typ det osexigaste som finns.
    -Vad är det sexigaste som finns?
    -Hmmm...

    SvaraRadera
  3. ...men du gick på det och köpte den ändå...?

    SvaraRadera