lördag 8 maj 2010

Indien here I come

Jag och Nils har bokat biljetter till Indien i höst. Det blir två veckor i södra delen typ. Jag har själv ingen större koll, men jag har fått höra att jag inte får ha shorts eller linne på mig, för då tror folk att man är ett vandrande skämt. Däremot går sarong bra. Allt är upp och ned där, men jag hoppas på coola foton till min Facebook. Det ska bli spännande att träffa indianer. När jag var liten ville jag vara cowboy, men jag hoppas att de inte kommer hålla det emot mig. Å andra sidan ljög jag just. Min pappa som är född på 40-talet ville bli cowboy. Jag som är född 40 år senare ville bli en ewok. Det är något med massivt kroppshår som alltid tilltalat mig. Ju mer desto bättre. Alltså är jag svag för feminister. Våga vara orakad ftw afk. Jag kom just hem från Riche, därav detta fullsmackade inlägg. Jag saknar en hamn.

4 kommentarer:

  1. näe har du sarong då vill jag inte kännas vid dig mer! ska du ha flipflops till det?

    SvaraRadera
  2. Jag äger faktiskt en sarong som jag fått av Nils bror, men Nils använder den som köksduk. Flipflops går bort! Även cykelbyxor, sandaler och mjukisbrallor är något jag inte klarar av på män. Men dan, jag kommer behöva bra skor som inte blir för varma när jag är där. Undrar om de säljer skor i Indien?

    SvaraRadera
  3. Just det ja.. själv tycker jag mjukisar är sexigt!

    Klart dom säljer skor i indien! Särskilt toffel-skor. Alla indier i england gick runt i tofflor. Om man inte har det tror andra att man kommer från en fattig familj.

    SvaraRadera
  4. Sexigt på dig kanske. Inte på mig.

    SvaraRadera