onsdag 26 maj 2010

För idag är jag ett barn

Jag promenerade runt Djurgården med Leo igår. Innan tänkte jag att jag skulle vara så där som man borde vara mer när man är bloggare, alltså att ta med kameran och fota våra skor när vi gick där och sen kanske fota frappen vi drack vid Stureplan efteråt, men jag liksom glömde den hemma.

Det var dessutom rätt dåligt väder, så ni hade nog bara blivit ledsna, men betänk då att det är så svensk sommar brukar vara till stora delar -- regn, rusk och glömd kamera.

Fast jag blir glad av regniga somrar. De innebar alltid att jag fick sitta inomhus och rita hur mycket jag ville när jag var liten (det är ju sant, mamma!!).

2 kommentarer:

  1. :) du skriver jättebra. Förstår inte varför du ska ha så mycket bilder.

    SvaraRadera
  2. Jo, jag skämtade mest.

    Men å andra sidan är jag en bildmänniska i grunden, så lite bilder här och där mår i alla fall inte jag dåligt av. Men jag gillar feedback så om ni tycker att det är för många bilder jag kan överlägga med min redaktör (dvs en överanvänd kaktus).

    SvaraRadera