torsdag 1 april 2010

Till alla jag som pocket!

Idag var jag på möte hos Nicotext för att de är intresserade av att ge ut Till alla jag legat med som pocket. Det kommer bli en något censurerad version där könsorgan, bröstvårtor och sånt inte syns, så jag ska rita om en hel del rutor. På så sätt blir det nästan som en helt ny bok, så ni som redan har den tidigare utgåvan kan ju köpa pocketen också! Den kommer kosta ca 59 spänn i butik. Förutom de serier som redan är med så ska jag rita ett bonuskapitel som utspelar sig när jag var i Japan och tog in på ett så kallat Love hotel i Kyoto. Funderar på att rita det lite mer i mangastil.

Pocketen beräknas komma ut till Bokmässan nu i höst, så börja spara pengar redan nu!

5 kommentarer:

  1. det här är jättegoda nyheter, hoppas verkligen inte att det är ett aprilskämt!

    SvaraRadera
  2. heh, rita om så att det inte är könsorgan och bröstvårtor... fånigt. ^_^
    Men det där Love hotel-avsnittet blev en ju nyfniken på!

    Förresten:
    Gör psyksjukboken.
    Alternativt lägg ut de skissade kapitlen här på bloggen.
    Du har ju gjort grejer liksom...
    Det vore fint för oss, dina glada fäns, att få ta del av dina berättelser. :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Frida, gör psyksjukeboken! Det skulle betyda mycket. Själv låg jag på S:t Görans i december, och har varit sjukpensionär ett par år nu. Jag gillar ju dig och din bok, så jag tror att även detta skulle bli bra. Tror jag (och flera!) skulle behöva läsa något sådant.

    SvaraRadera
  4. Jaja, jag har ju börjat med psyksjikboken igen. Denna gången finns ingen återvändo!

    SvaraRadera
  5. Wihooooo! Du är bäst! Heja Micke!

    SvaraRadera