söndag 11 april 2010

Sneak peek från Psykiskt sjuk

Jag trotsade min hosta för att gå ut och fota referensbilder av t-banan. Det gick rätt dåligt, och det var tio minuter mellan varje fototillfälle.

Så här var det inte tänkt.


Men jag fick min bild tillslut, så jag kunde börja rita första rutan i serien som har arbetsnamnet "Missan" och som handlar om en psykiskt sjuk brud jag legat med. Psykiskt sjuk är ju trots allt en uppföljare, så lite härligt ångestsex tänker jag bjuda på. Fan, mina läsare är verkligen galna i sex. De älskar att knulla. Jag vet för ett faktum att några av er använder Till alla jag legat med som förspel, era perversa jävlar. Det är därför jag älskar er så mycket. Jag kommer ju aldrig få egna barn, eftersom jag är steril, men jag blir varm av tanken att någon stackare kanske blivit till när deras tvistade föräldrar nuppat till min gamla bok.

"Missan" består av två delar. Den första delen kommer jag förmodligen att köra i kommande babian.se om jag hinner färdigt och om min redaktör babiadam godkänner den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar