söndag 11 april 2010

Ritar du serier?

Jag somnade med hosta och vaknade med hosta.
Nu går jag igenom mail till babian-redaktionen. Ritar du serier? Skicka då in dem till red@babian.se så kanske de blir publicerade.
Det som är så bra med att vara med i babian.se är dels att tusentals människor kommer läsa dina serier, du får betalt och så kommer alla andra serieredaktörer och förläggare i landet upptäcka dig. Vinst på alla fronter alltså. Och har man en Ipad kan man läsa babian.se där! Det är som framtiden fast nu och utan terminatorer!

Kolla in den här listan över coola serietecknare som varit med tidigare!
Adam Boman
Fabian Göranson
Julia Thorell
Mikael Sol (det är ju jag!)
Aaron Norhanian
Marcus Nyblom
Loka Kanarp
Lisen Adbåge
Rebecka Lindberg
Sebastian Nyberg
Simon Mackie
Jeremy Massie
Marcus Ivarsson
Bitte Andersson
Hillevi Rindström
Nina Lahtinen
Carl Johansson
Stina Hjelm
Tom Karlsson
Karin Ekheden
Anneli Furmark
Li Österberg
Patrick Rochling
Henrik Bromander
Meirav Shaul
Marko Kalliokoski
Sofia Olsson
Hanna Peterson
Kolbeinn Karlsson
Jan Bielecki
Benjamin Stengård
Natalia Batista
Sandro Müntzing
Karolina Bång
Johannes Torstensson
Anna-Klara Molin
Maria Liberg
Ruben Vargas Dahlstrand
Inari Kylänen
Johan Jergner-Ekervik
Sannah Salameh
Anders Végh Blidlöv
Lina Blixt
Karin Didring
Joakim Hanner
Gustaf Georg Lindström
Samuel Pfeiffer
Isabelle Bervenius
Egil Röckner
Lisa Hollsten
Simon Lundberg
Sara Hansson
Pelle Forshed
Daniela Wilks
Tom Waldton
William Ödman
Nanna Johansson
Aron Landahl
Stina Johnson
Gunnar Krantz
Samuel Larsson
Berit Viklund
Erik Melin
Reeta Laitinen
Kalle Landegren
Beata Hemer
Sofia Falkenhem
Maja Zetterberg
Mika Lietzén
Tinet Elmgren

Coolt va?

7 kommentarer:

  1. jag har skickat in...
    för hostan rekommenderar jag morfinmedicin! även känd som triangelmedicin.

    SvaraRadera
  2. Lullis, jag ämnar att maila dig snart. Jag tror att du kommer bli glad.

    Jag hade sån där morfinmedicin förut när jag hade sån där grej i lungorna som gamla har (vad är det det heter???). Det var verkligen bra efter att jag hade blivit frisk i alla fall!

    Balloonfighter: Även du kommer få mail, som du förhoppningsvis blir glad av!

    SvaraRadera
  3. Det här låter spännande, jag mailar lite grejs jag med!

    SvaraRadera
  4. åh ja! gör mig glad!

    bronkit kanske? är det en lunggrej?

    SvaraRadera