torsdag 22 april 2010

Jag har skaffat myspace!

Jag upptäckte att jag har Myspace. Här är ett blogginlägg som är några år gammalt och från tiden då jag var singel, samt ritade Till alla jag legat med. Jag har ingen aning om vad eller vem jag menade med "krokodilen".

fredag, juli 13, 2007

tjugo VEM
1. vem är din bäste vän? –> Leonarde så klart
2. vem älskar du? –> Min familj och Jesus
3. vem hade du senast sex med? –> Högerhanden
4. vem vill du bli full med? –> Mina kompisar på lördag!! eller idag...
5. vem är den bästa artisten? –> Springsteen. Hans konserter är ju 4 timmar långa.
6. vem pratade du senast i telefon med? –> Pappa
7. vem har du en liten crush i? –> Krokodilen kanske och Avataren!
8. vem är snyggast i hela världen? –> Min tatuering!
9. vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? –> Mamma och pappa och Jesus
10. vem är snällast i världen? –> Leonarde och Jesus!
11. vem är din bästa familjemedlem? –> Mammi

12. vem vill du prata med? –> Eh, sexiga damer?
13. vem sov du senast med? –> Krokodilen
14. vem såg du senast full? –> Alkisarna utanför Systembolaget igår
16. vem vet allt om dig? –> Jesus och ingen annan. Skulle vara Gud i så fall.
17. vem kysste du senast? –> Krokodilen
18. vem kramade du senast? –> Krokodilen
19. vem kan berätta allt för dig? –> Det finns ju ingen som vet allt!!! Eller okej, Jesus. Jag har väldens hang up på Jesus.
20. vem kan du berätta allt för? –> Mammi, Sofia, Leonarde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar