tisdag 13 april 2010

Dag 2: Fortfarande sjuk

Fast det håller på att släppa. I morgon beger jag mig till arbetet som vanligt. Det ska bli skönt. Inte för att jag inte har haft något att göra. Jag har fixat sista korret på Fucking Sofo, fått in flera serier till babian.se som dessutom är riktigt bra, hört skvaller från New York, kollat på SVTPlay som hade Grizzly Man uppe (jag blev riktigt sugen på att bli heltidsgalen och dra ut och leva med älgar). Framförallt har jag försökt klara sista banan i Warcraft 3: Frozen Throne, men den är sinnesjukt svår. Jag lyckas claima två fallossymboler (av fyra), sen åkte jag på däng.

Jag har även klippt mig själv.


Snyggt va? Det ser ut som att jag fortfarande bor på Södermalm, alternativt är lesbisk.

Nu kanske en kvinna äntligen vill ha mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar