måndag 8 mars 2010

Vad hände med helgen?

Jo precis, i lördags så var jag hos en kompis med Kim W som också är en kompis och så drack vi en massa romdrinkar eftersom Kim W också hade laddat ned en app till sin Iphone som levlade honoms bartenderskillz.
Jag blev väldigt full. Vi spelade även Heavy Rain, som jag tyckte var skitfult med rätt spännande. Jag tycker att man borde börja recensera grafik i spelrecensioner igen. Dagens spel är ofta så jävla fula. Olika nyanser av grått. I Heavy Rain regnade det väldigt mycket och folk gick omkring som skyltdockor och så var mysikken väldigt draaaamaaatisk hela tiden. Jag ger Heavy Rain tre solar av fem möjliga. Min förhoppning är att tanken med att kunna utföra vissa handlingar samtidigt som dialog pågår kan smitta av sig på GTA 5. Cut scenes är ju ofta rätt tråkiga att genomlida och skulle bli mycket bättre om man, låt oss säga... spelade virtuell golf samtidigt.

Jag har fortfarande lite yrsel och det är alltså den som gör att jag inte orkar blogga så ofta eftersom jag bara vill sova istället.

Senaste natten vaknade jag visserligen hela tiden med värsta rycken. Så där filmstjärnor vaknar i Hollywoodfilmer när de drömt mardrömmar om styckade barn och förlorade karriärer. Jag drömde dock bara om att knulla.

Vilket man så klart kan få en hel del panik av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar