onsdag 24 mars 2010

Ska jag börja med boken igen?

Idag var jag på Konstnärsnämnden som hade ett infomöte om stipendier och bidrag man kan söka från dem. Jag blev väldigt peppad att sätta igång med Psykiskt sjuk-boken igen. Denna fantastiska bok som ska få alla svenskar att bli mer avslappnade i sin syn till folk som inte mår helt bra i pallet, och som dessutom kommer innehålla mer ångestsex, så klart. För vad är livet utan ångestsex? Jo, bara en påse med ludd.

Platser där jag haft ångestsex:
Sängen
Köket
Badrummet
Hallen
Balkongen
Kontoret
Schibstedts toalett
Skansen
Hagaparken
Eskilstuna Zoo
Universeum
Bokmässan (vem har inte?)
Före detta Jugoslavien

10 kommentarer:

  1. Aldrig nagon som vill ligga med mig pa bokmassan.

    SvaraRadera
  2. JA! GÖR DET!

    Förresten, jag har i hela mitt liv velat åka till Bokmässan men inte främst för att ha ångestsex men nu när jag hör att det går finfint att fixa där förstår jag min dragning dit.
    Finns samma möjlighet på spx?

    SvaraRadera
  3. Linda: Om jag kommenterade ditt inlägg så skulle det nog räknas som sexuella trakasserier och det skulle bli slutet för denna blogg.

    Simon: På SPX 2008 hånglade jag i alla fall med fyra olika tjejer och låg med en femte (som jag för ordningens skull inte fick hångla med). Förut var det ju så att fler killar var serietecknare än tjejer, så då var det lättare för tjejer att få ligg på SPX, men nu när det är tvärtom, så är det lättare för killar att få ligg. Killar kan ju dessutom i allt högre grad ligga med varandra. High five!

    SvaraRadera
  4. även fast jag får ångest när jag hör om hur bevandrad du är inom sex eftersom jag blir avundsjuk, tycker jag ändå att det här är ett väldigt viktigt projekt. Jag tycker absolut att du ska genomföra det, eftersom det är väldigt viktigt att utbilda folk om mental ohälsa, samtidigt som du skriver på ett underhållande och medryckande sätt. Gör det!

    SvaraRadera
  5. Jag tror jag ska gå på SPX i år. Eller jag vet att jag ska det, men nu gäller det vilken/vilka serietecknare jag skall nedlägga. Mina främsta mål: Micke Sol, Pontus Lundkvist och Simon Gärdenfors. Samt precis alla kvinnliga tecknare. Äh, släng in resten av killarna med så blir det en aldrig tidigare skådad orgie (eller?)

    Funkar det om man inte är tecknare men har "konstnärliga ambitioner"?

    SvaraRadera
  6. De flesta jag legat med har haft konstnärliga ambitioner. Efter de varit med mig har de insett vilken jävla misär det är och blivit ekonomer istället.

    SvaraRadera
  7. Gör det!
    Så länge du vill och tror på det.
    Jag kommer iallafall läsa!

    SvaraRadera
  8. Eskilstuna Zoo!! Wow, var det i Fantomen-grottan?

    SvaraRadera
  9. Nån slags grotta var det i alla fall. HÖHÖHÖHÖHÖ Kanske en "hallongrotta" eller kanske en "chokladgrotta". HÖHÖHÖHÖHÖ (obs: Onsdagspub på jobbet och alkohol är inblandat. Därav bättre stavning än vanligt)

    SvaraRadera
  10. Schibsteds toalett!! Jag är chockad. Var jag där? Alltså, inte på toaletten; det skulle jag nog ha märkt (?) men på kontoret?

    SvaraRadera