måndag 1 mars 2010

Seriebattlade i Stockholm



I lördags så var jag på Clarion Hotel (Skanstull) och seriebattlade mot ett gäng hårda serietecknare.
Jag vann en match (mot Jimmy Wallin) och förlorade en annan (mot Johanna Kristiansson). Pengarna vi drog in på inträdet och på en auktionen gick till Sveriges Kvinnojourers Riksförbund.

De andra tecknarna som battlade var: Johan Wanloo, Jimmy Wallin, Jonas Darnell, Johanna Kristiansson, Karolina Bång, Karin Casimir Lindholm, Kim W Andersson, Malin Biller och Max Gustafson.

Jag var fortfarande sjuk, men Marcus Ivarsson som egentligen skulle ha battlat fick förhinder så jag trotsade yrseln och hoppade in istället. Det blev en riktigt kul kväll ändå. Jag behövde inte ens dricka nån alkohol för att ramla runt så där tufft som folk gör när de är packade.

Clarion Hotel var väldigt trevligt, så om du ska besöka Stockholm så är det där du ska bo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar