fredag 26 mars 2010

Kuksvans

Igår var jag på cocktailparty på Kartagos nya office i Bonnierkåken. Det bjöds på alkohol och mat. Jag blev rätt dragen rätt fort för jag hade inte hunnit äta middag innan. Allah var där, jag var där, Kartago var där, folk från Nya Moderaterna var där, folk från andra länder var inte där.


Efter det så drog jag vidare till releasefesten för Emelie Östergrens "serietidning" Mr Kenneth på Hallongrottan. Den kostade bara 30 spänn så det var ett givet köp. Kolla vilket fint omslag!


Så här glad var Emelie och så här förvånad var Marcus Nyblom.


Jaha, och efter det gick jag till ungdomskrogen Embargo och hängde på deras toa, samt raggade på artonåringar utan större resultat.

5 kommentarer:

  1. van micke ta bort bilden

    SvaraRadera
  2. "van", är det tyska för "fan"?. Vörresten jag var extremt förvånad vaktiskt. Det är inte varje dag jag är med på bild.

    SvaraRadera
  3. Är Kartago granne med Semic nu? Kan ni knacka meddelanden till varandra genom väggen?

    SvaraRadera
  4. Nu jobbar jag iofs inte på Kartago, men för dem ibland som frilans. Kartago är en del av Semic, men det är ett sånt där kontorslandskap så det finns inga väggar. Man kan se varandra i ögonen hela dagarna om man vill.

    SvaraRadera
  5. Ballt. Det tycker jag du ska prova nästa gång du är där och frilansar.

    SvaraRadera