lördag 6 mars 2010

De senaste två veckorna har verkligen varit slitiga. Dels den här konstiga yrselsjukdomen som inte riktigt släppt ännu och dels en massa privata grejer och så en maaaaaassaaaaa jobb. En massa jobb eftersom jag var totalt handikappad förra veckan, så just nu sitter jag och jobbar hemifrån klockan nio på lördagsmorgonen för att komma ikapp.

I onsdags var på möte på Kartago och Lena hade gjort en ny omslagsskiss till hennes bok. Den var verkligen kick ass. Plus att jag blev bjuden på lunch av dem i Bonniers egna skolmatsal. De hade jättegod saft.

Just nu kan jag dock inte tänka på så mycket annat än att Rockstar är igång med arbetet med GTA5!!!

1 kommentar:

  1. Gnäll gnäll gnäll... Skriv i stället om hur vi spelade ps3 och drack romdrinkar hela lördagsnatten, även kallat livin' la vida loca!

    Och var nu så vänlig att gå in här och läs mina serier, gratis!
    http://www.nyheter24.se/bloggar/love-hurts
    Ny serie varje vecka! Som i framtiden redan nu!

    SvaraRadera