torsdag 4 februari 2010

Tecknad film är för barn


Tråkigt.

Något som brukar resultera i att folk i förskräckelse högt utbrister "DET KAN INTE VARA SANT!!!", är när de får reda på att jag tycker att det är otroligt samt väldigt tråkigt med tecknad film. Det spelar ingen roll vad filmen handlar om eller hur den är tecknad. Jag somnar nästan på direkten. Jag har ingen aning om varför egentligen. Jag menar, annars så älskar jag tecknade serier och illustrationer. Där spelar det visserligen väldigt stor roll hur det är tecknat för att jag inte ska kräkas.


Roligt.

Enda undantaget:


Andra saker jag är totalt ointresserad av:
Sport
Foto
DJ:ing
Svensk vildmark

1 kommentar:

  1. I call h-y-c-k-l-e-r-i upon this post.

    anledningar:
    1) southpark.

    2) simpsons.

    3) family guy? (i alla fall Stewie...)

    SvaraRadera