fredag 12 februari 2010

Bortgjord

Idag gjorde jag bort mig. Jag skulle köpa vattenlöslig tusch, för jag brukar låta en del av vattnet dunsta bort så att svärtan blir jämnare när man tuschar. Jag tror visserligen att det här andra tuschet rimligtvis också borde kunna dunsta en hel del. Problemet är bara att om det dunstar för mycket kan jag inte blanda ut med vatten ingen.

Annars är jag väldigt glad över att jag impulsköpte GTA: Vice City idag! Det är fult som stryk med dagens grafikstandarder, men det verkar sjukt kul. Jag älskar ju GTA San Andreas mer än Zelda.

80-talet är nästan lika bra som 90-talet.

Nils gav mig Warcraft III med expansion i födelsedagspräsänt. Jag är inne på gamla storspel som jag missat just nu.

Dags att spöa orcher åtta år efter alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar