onsdag 27 januari 2010

Vägen är lång när man är naken

Jag har sett The Road nu. Jag är ett big fan av postapokalyps inom film, så det var en trevlig upplevelse.
Just nu ser ju stora delar av landet ut precis som i filmen också, så jag går omkring och väntar på att nån ska springa fram och försöka äta upp mig.

Nu ska jag ut och köpa konserver och sen ska jag iväg och teckna kroki. Om du undrar hur man blir så bra på att teckna som jag så kan jag meddela att jag gått mer på kroki än vad jag gått i terapi. Mycket alltså.

The Road får 4 solar av mig. Det enda dåliga med filmen var att den var för kort.


Aragorn och Frodo köper mattor.

Läste på imdb.com att uppföljaren ska handla om att de går på en motorväg. Den kommer heta The Road 2 Freeway. Jag har alltid gillat filmer med siffror i sin titel.

Andra bra filmer med siffror i sin titel:
Inga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar