lördag 30 januari 2010

Torgny Melins är en jättefin musikgrupp som sprider glädje där ingen glädje finns att finnas

Förlåt Torgny Melins för mitt påhopp tidigare!
Som ett tecken på min ånger har jag skrivit ihop en dikt om hur jag egentligen känner. Dikter är ofta ett bra sätt att kommunicera på om känsliga ämnen.

Jag ville aldrig såra er
Jag är inte alls sån
Snälla, tro på orden från mitt hjärta
Ett hjärta som verkar så litet

Och jag svär att jag aldrig ville såra er
Jag antar att jag tappade bort mig
Snälla, tro på orden från mitt hjärta
Ett hjärta som döljer sina fel

Varför gör jag saker jag aldrig menar att göra?
Åh, varför talade jag så oförsiktigt?
När allt jag känt är kärlek för er?

Och jag svär att jag aldrig, ALDRIG, menade att såra er
Jag måste göra ni vet...
Snälla, tro på orden från mitt hjärta
Ett hjärta som inte visade sig

Jag ville aldrig såra er
Jag ville bara älska er
Det är sant
Och när jag såg er gråta
Grät jag också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar