torsdag 28 januari 2010

Tommy Körberg är en god människa

Många läsare har hört av sig till mig efter mitt utspel mot den fina mannen Tommy Körberg, som förutom man även är artist. Jag vill så klart inte göra någon upprörd, så hela det här inlägget går ut på att jag i egenskap av framgångsrik man ska lugna ner den upprörda massan.



Tommy Körberg bodde granne med Beckmans Designhögskola förut. Det här var innan jag gick där.
När skolan skulle ha sin julavslutning var det några på skolan som frågade Tommy om han ville komma över och sjunga något, och det gjorde han. Helt gratis. Det är givmildhet det. Om fler var som Tommy Körberg, som trots sitt Y-namn inte är kriminell, så skulle vi alla leva i en bättre värd. Dessutom har Tommy sagt i Stjärnorna på slottet att han vore inget utan Kvinnan. Vi behöver alla Kvinnor i våra liv!

Dessa är de främsta Kvinnorna i mitt liv:
Min kvinna
Min pappas kvinna
Min pappas döttrar

Vi känner ju alla till den universella sanningen "Bakom varje framgångsrik man står en Kvinna". Einstein kom exempelvis inte på något själv, utan det var hans Fruga. Bevis ett: Han kunde inte läsa eller skriva.
Dalí blev inlåst i källaren av sin Fruga som inte släppte ut honom förens han hade gjort ett nytt mästerverk. Dessutom låg Hon med hans kompisar eftersom de också hade ångest.
Och det var Darwins Kvinna som uppfann evolutionen. Inte Darwin! Eller Hon hette också Darwin.
Steig Larsson kunde inte heller skriva. Han var nyhetsgrafiker. Hans Kvinna Kurdo Baksi skrev alla hans texter.

Vad många inte tänker på är att alla Kvinnor dessutom är någon mans Dotter. Inte vill man att ens egna dotter ska råka ut för hemska män? Nä, precis. Därför ska man vara snäll mot Kvinnor!


Varning: Detta är någons dotter.




Stockholm City: SLUTA KALLA MICKE SOL FÖR SEXIST!

2 kommentarer:

  1. Detta inlägg kommer även postas på Newsmill!

    SvaraRadera
  2. Hahaha. Vad du är bra. & ej sexist.

    Det var allt från mig. hej.

    SvaraRadera