söndag 24 januari 2010

Rock the boat

Uh, igår blev jag jättefull. Jag fattade det inte förens jag var hundra meter hemifrån. Som jag minns det började jag gunga fram med små steg, så där som pingviner gör.
Igår var också första gången jag var på lokal i Sundbyberg, trots att jag faktiskt bott där förut. Blev knullad i öronen av ett rockband på The Cave. Det var väldigt roligt. När man som jag gått designhögskola får man ju bara lyssna på elektro egentligen och vem fan blir glad av det? Svar: Ingen.

5 kommentarer:

  1. fantastiskt att pingviner har fötter men inga ben

    SvaraRadera
  2. Jag har kommit på att Tommy Körberg gör en glad, lyssna får du se.

    SvaraRadera
  3. Ja, nu har jag lyssnat på hans version av "Nu har jag fått den jag vill ha" http://open.spotify.com/track/4tRZzhRUSzlNGjolTgkrwS

    SvaraRadera
  4. Emma/Kidsoftoday26 januari 2010 23:48

    pratar du alltid om dig själv i tredje person när du är full?

    SvaraRadera
  5. @Mikael: Jamen, den kanske inte var hans bästa, men vafan, är alla teckningar du gjort SKITBRA eller?

    SvaraRadera