tisdag 19 januari 2010

2 kronor per medlem till nekrofili

Runt 200 000 svenska Facebook-användare har blivit lurade av en grupp som utgav sig för att ge 2 kronor per medlem till de drabbade i Haiti, men som sedan bytte innehåll till att handla om nekrofili.

Jag kan inte riktigt förstå varför folk bli upprörda över detta. Jag menar, går man med i en FB-grupp så är ju det ett tydligt tecken på att man inte alls är intresserad av ämnet till att börja med, för vore man det skulle man ju göra något åt saken på riktigt.

Angående nekrofili så anser jag dessutom att även döingar ska ha rätt till ett sexliv, även om det är ett dött sådant.

ROBERT ASCHBERG:
Om du behöver en tyckare till ditt program så ring min agent. Jag är beredd att ha åsikter om precis vad som helst.
(Ja Robert, jag vet att du läser den här bloggen. Jag kollar nämligen alla IP-nummer!)

1 kommentar:

  1. haha, 200 000 pers?! Tänk om man lyckades sprida sin konst lika effektivt som nekrofilerna lyckades sprida sin bluff... facebook is tha shit.

    SvaraRadera