tisdag 29 december 2009

God fortsättning eller vad man säger

Just nu befinner jag mig i Norrland på nån slags vintersemester och det är därför jag inte bloggat något. Det är snö ända upp till midjan. Man vadar liksom omkring hela tiden.

Men:
Jag har träffat Robinson-Hasse! Han har en Lego-affär i schtaaan här.

Dessutom: Är det bara jag som blir konstig i magen av all julmat?

Plus: Idag ska jag se Avatar!

Samt: Jag planerar en kort serie som är lite av ett genusexperiment, men som jag aldrig riktigt lyckas sätta igång med för jag sitter och spelar dataspel istället. Har man semester så har man ju det.

Och: Jag saknar inte Stockholm det minsta. Norrland har allt man behöver.
Jag har till och med sett renar vid vägkanten och de har Lindex här!
Det enda konstiga är att McDonalds av nån märklig anledning heter Max här.

3 kommentarer:

  1. så härligt att bloggen lever igen!
    och snyggare än någonsin med den nya headern dessutom!

    SvaraRadera
  2. I Norrland kostar ingenting nånting. som Markus sa.

    genusexperimentserie låter väldigt intressant, jag är nyfiken!

    SvaraRadera