måndag 9 november 2009

De va la gött

Jaha.

Jo, just jag.

Igår var jag på möte med min medförfattare till nästa års stora boksensation. Det gick bra. Sen åkte jag till mina föräldrar och noterade att där Albyskolan en gång i tiden låg numera bara finns en grushög. Det såg mycket märkligt ut. Ett stort hål i mitten av Alby.
Glömde dessutom ringa pappa på fars dag (han är i en annan del av landet just nu). Mer om det på hans blogg.

Idag var jag på ett ställe som heter Bankhälsan och är en slags vårdcentral för folk som jobbar inom bankväsendet. Imorgon ska vi hänga en utställning som jag är med i där, ordnad av Carina Björck Galleri.

Jag är även med i en miniutställning om Tintin på Serieteket just nu, som man kan kolla på i deras massiva fönster.
Jag noterade även att min bok som heter Till alla jag legat med finns som snabblån där, vilket jag inbillar mig betyder att den är populär och lånas ofta.
Så har du inte läst den och bor i Stockholm så kan du gå ditt och låna den i en hel vecka! Nästan som att ladda ned.

Idag har jag även ätit tårta, så nu är jag lös i magen. Är även ganska kissnödig, men det är någon slags person som duschar just nu, så jag får kissa lite inombords istället.

Hoppas allt är bra med er och att lyckan snart kommer för hundar som oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar