måndag 5 oktober 2009

Mina drömmars stad

Inatt drömde jag att Charlie Christensen (Arne Ankas skapare) skulle gifta sig i en stor blå katedral. De hade inte anlitat någon riktig präst, utan en look alike.
Jag var så klart naken och inlindad i bubbelplast.
I en av katedralens sidokammare hade de en miljöstation. Från den kom sångaren i Sven Ingvars ut och undrade om man kunde lägga wellpapp i pappersåtervinningen. Det kunde man inte.

Jag upptäckte att jag hade en stor kal fläck på bakhuvudet. Stort som en handflata. Jag blev sur för att ingen hade berättat det för mig.

När jag vaknade kände jag igenom hela håret. Det satt som det skulle. Skönt.

6 kommentarer:

  1. "Jag var så klart naken och inlindad i bubbelplast."
    HaHahHAHaHHahahHAH! Yeeesss, så jävla hett! ^_^

    SvaraRadera
  2. Jag diggar dina drömmar!

    SvaraRadera
  3. Hej Micke!

    Jag fick precis veta att det är grisvecka den här veckan.
    För att hedra dessa charmigt grymtande rosa varelser tecknas det nu grisar så det står härliga till på bloggar världen över.
    Kan inte du också rita en gris och lägga upp på din blogg? Det vore jätteroligt tycker jag (och många med mig!).

    PS Jag fattar förstås om dina tuvsen milliarders projekt har högre prioritet. Det här är ju mer en kul grej liksom... :) DS

    SvaraRadera
  4. Jag har ritat en gris, men min dator vill inte hitta minneskortet på kameran, sooo no can do on uploading the pig.
    All teknik är emot mig just nu.
    Men jag har i alla fall free cable!

    SvaraRadera
  5. Inget gott som inte har nått ont med sig, ey?


    GRIS! FIN GRIS! <3

    SvaraRadera