lördag 3 oktober 2009

Livet går vidare

Självklart är jag på jobbet denna lördag och tar igen för tiden jag var full i Ryssland och förkyld de senaste dagen. Eller jag är fortfarande förkyld, men gör jag inte det här nu kommer jag bara vara förlamad av ångest och då kommer jag ändå inte kunna rita något till utställningen.
Igår fick jag även veta att mina vykort till utställningen är försenade och kommer först nästa tisdag. Tur att jag bara beställde 100 stycken...

Men det är skönt. Efter torsdagens vernissage kommer livet bli mycket lättare (så där tänker jag alltid när en deadline närmar sig), och om en måndag är jag kanske arbetslös (vilket är kul eftersom min hyra är på 4000 i månaden...).

Mycket gnäll senaste tiden, men jag kämpar mig uppåt. En deadline i taget.

2 kommentarer:

  1. fyra lax, det kirrar du på en pisskvart ska ru se. Allt ordnar sig till det bästa, one way or another. Vad är det för jobb som försvinner? du gör ju så mkt...

    PS. Är du på plats på utställningen på Fredag också? då tänkte jag kanske svänga förbi med en av våra gemensamma vänner (Ralle Hast)
    och hoppas förstås på en tjusig signering i min mr Sol-bok!
    ...men är du inte där så får jag väl rycka ngn villig tysk turist helt enkelt ;) DS

    SvaraRadera
  2. Häng inne där Majky-boy! Det blir nedförsbacke sen.

    SvaraRadera