tisdag 27 oktober 2009

Jävla barnvagnar

Jag satt och läste en väldigt spännande tidning på unnelbanan till jobbet idag så jag missade att gå av vid Mariatorget och fick hoppa av vid Slussen istället.
Därifrån promenerade jag.
På en trottoar var det byggställningar uppställda och jag hamnade bakom en man och en kvinna som gick med varsin barnvagn. Mannen gick längst fram och pratade med kvinnan bakom sig. Han hade huvudet vänt framåt när han pratade och så hade han mössa på sig.
Helt plötsligt känner jag ingen hans röst. Göteborska, och så vänder han sig om och så är han så klart HÅKAN HELLSTRÖM och jag höll på att svimma.

Ibland är det bra att missa sin station.

5 kommentarer:

  1. och du tog såklart en autograf! Och bytte facebook-id med honom! :D

    ...eller är det bara jag som gör sånt?

    SvaraRadera
  2. Kändes fel att stalka honom när han gick där med ett litet barn...

    SvaraRadera
  3. Jag såg också honom en gång, på nära håll, men kunde inte placera ansiktet i något sammanhang. Tänkte att det säkert var någon jag hade festat med, men fick se en bild på honom en kort tid senare...

    ...awkward!

    SvaraRadera