fredag 23 oktober 2009

Jag har så mycket prylar så att de äger mig

Uuh, det är jobbigt att flyttpacka. Hela lägenheten är i kaos, och det är nu den svåra biten, när det inte är så mycket kvar, men grejer som man inte riktigt fattar hur man ska packa dem inträffar.

Tror att pappa kanske hyrde en för liten flyttbil också, så vi måste nog åka tre gånger med den.

Jag ska kasta 6 föverfulla papperskassar med amerikanska Marveltidningar från 90-talet. Även en hel del Spawn-tidningar som jag tror kan vara värda en del pengar, men jag orkar inte riktigt frakta dem till Kåge i Gamla Stan, även om han säkert skulle bli glad.
Avvaktar till imorgon.

Även bög-, strajt och MILF-porrtidningar från början av 2000-talet kommer ryka. Vi snackar 7 kassar.

1 kommentar:

  1. du bor väl på Hornstull? Kan du inte ta dig till serieslussen bredvid staffars serier? Han tar emot kassar med gamla saker. Han kanske inte ger så mycket betalt, men synd på en sån kulturskatt att gå om miste.

    SvaraRadera