torsdag 8 oktober 2009

Jag har hängt mig en utställning



Sent igår kväll skedde det. Jag hängde mig en utställning!



Min tjej påpekade att man måste signera sina verk, så man gjorde det.




Uh, sen var jag bra allt trött. Jag hade inte sovit på 46 timmar.

Vernissage ikväll!
17.00 - 21.00
Carina Björck Galleri
Svartmangatan 25 (Gå upp för Tyska brinken)
Gamla Stan, Stockholm


Vin och salta pinnar for everyone (om åldern är inne osv...)

Varmt välkomna!

(utställningen pågår till 22 oktober)

1 kommentar:

  1. hähä, att man inte tänkte på det i sin ungdoms dagar...
    vernissage-vin lär ju vara betydligt lättare att sneaka till sig än de där krogölen man gjorde patetiska försök att flörta fram, i klackskor och übersminkning... *brrr*

    ...och på vernissage är det ju gratis dessutom!

    SvaraRadera