måndag 5 oktober 2009

Dags för godnatt min skatt

Nej, nu ger jag upp och går och lägger mig istället. Siktar på att komma upp klockan 08.00 imorgon! Om det finns några riktiga arbetare som läser den här bloggen så förstår jag att ni inte är imponerade. När jag jobbade på McDonalds i min ungdom brukade jag gå upp klockan 04.00!

Jag ska drömma om er.

Eller just ja, senast drömde jag att jag hade en pojkvän, och att han väldigt gärna ville ha analsex med mig som mottagare. Jag försökte komma undan det där, för jag var ju inte bög, men ville inte såra hans känslor genom att göra slut, så istället försökte jag förklara för honom att min ringmuskel inte var så förtjust i sällskap och helst ville bli lämnad ifred.

MEN, om det hade varit i verkligheten så hade jag så klart gått med på hans önskan. Jag är ju en manlig version av Anna Anka. Man måste hålla sin karl nöjd.

Dessutom gillar jag ändå inte att sitta ned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar