söndag 4 oktober 2009

Dagens plan (Söndag)

Sova till klockan 12.00
Rita sista Personal-Jesus-strippen till Arne nr 4
Skanna in fyra strippar
Leta reda på Arne-klassiker till Arne nr 4
Dra till kontoret
Färglägga stripparna
Lägga in Arne-klassikerna och Personal-Jesus i indesigndokumentet
Sudda bort all engelsk text i Monty och Dilbert i Larson! nr 12
Texta de sidor i Larson! 12 som ska ha datatextning
Lägga in de svenska handtextade filerna i de amerikanska filerna
Gå hem
Rita minst tre teckningar till utställningen
Kolla på Hollywoodfruar på internet
Börja sova 06.00

4 kommentarer:

  1. Hejhej!

    Vem är det som översätter och handtextar Monty och Dilbert?

    Kan inte du lägga upp en Personal-Jesus-strip här på bloggen? som en teaser.
    Jag gillar Jesus! Hejja Jesus! :D

    SvaraRadera
  2. Monty översätts av Christer Follin och handtextas av Katarina Lindahl. Dilbert översätts av Louise Wassdahl och datatextas av mig.

    Jag kanske lägger upp en Personal-Jesus lite senare om jag hinner.

    Förövrigt var det smart att lägga upp min planering på bloggen, eftersom jag inte har någon kalender eller liknande att kolla i!

    SvaraRadera
  3. Hmm, men jag glömde manuset till P-J hemma så klart... Skulle behöva texta den också. Mindre smart :(

    SvaraRadera
  4. (post-googling)
    Katarina Lindahl. Hon kan ju allt! henne vill jag ha. eller va. eller ha.
    jooo, ha tror jag.
    i en liten skrubb i ateljén.
    Så kunde man bara peta in sina originalsidor där med fulskraffsad text och viska "som Crumb" eller "som Neidestam".
    mmm... Det vore ngt det. :)


    För övrigt:
    var försiktig när du bockar av din to do-lista!
    Kom ihåg att använda en penna som går att sudda bort från dataskärmen! OBS OBS!

    SvaraRadera