torsdag 17 september 2009

Vilken begåvning



Jag måste ändå passa på att berömma mig själv lite. Jag kom just hem från jobbet, satte mig ner i soffan, ritade klart ett Rambo-manus på fem minuter och nu bloggar jag om det.

Måste hinna rita klart själva strippen så jag hinner träffa min tjäj också. Vore kul att ses liksom mitt i allt det här jobbandet åt alla olika håll och kanter.

Fan, jag undrar hur jag kan vara så snygg, smart, bra serietecknare och bra i sängen, och framförallt undrar jag hur jag ska kunna kombinera allt detta på en och samma gång. Multi-task-a så att säga...

Hmm, kanske borde ta och rita istället.

3 kommentarer:

  1. Problem ett: Jag är jättehög på socker just nu.

    SvaraRadera
  2. Problem två: Det är jättesvårt att rita tunnelbanevagnar!

    SvaraRadera
  3. Det är fantastiskt det där...
    att man kan vara bäst på allt liksom.
    Ibland tänker man att det är ju lite orättvist att just JAG är så bra på ALLA dom hära grejjerna PLUS att jag är het som satan...


    Problem ett = egentligen inget problem.

    Problem två = http://rosaglasogon.se/bloggbilder/2009/03/stockholm_tbana.jpg

    SvaraRadera