lördag 19 september 2009

Tro, hopp och tvivel

Jäsiken.
Jag tror inte riktigt på det här konceptet med att rita nakna brudar och olika fåglar. Därför ritar jag även grejer jag själv tycker är mycket coolare (hur man nu kan tycka att något är mycket coolare än nakna brudar med fåglar).
Idag ska jag rita Star Wars-grejer, kanske nån zombie och ett gäng dinosaurier.

Funderar även på att göra en "De dödas vägg" med porträtt av döda kändisar tillsammans med faktatexter om dem, typ Patrick Swayze, Keith Floyd osv. Vilka fler är det som dött på senaste tiden? Skulle vara bra med några kvinnor där också.
Michael Jackson tänker jag inte teckna dock, så det kan ni glömma!

Har jag sagt att jag ligger på sista uppdraget i GTA4? Sjukt svårt. Jag hamnar i plurret varje gång.

4 kommentarer:

  1. Heath Ledger var en tragisk historia.

    SvaraRadera
  2. Lite döingar:
    David Carradine
    Farrah Fawcett (dog på samma dag som Jackson)
    Les Paul
    John Hughes
    Walter Cronkite
    Ted Kennedy

    SvaraRadera
  3. Att du nämnde Patrick Swayze fick mitt hjärta att slå ett extra slag. Det här var en väldigt fin idé Mikael.

    Coola kvinnor som dött relativt nyligen:

    Bea Arthur & Estelle Getty

    Hildegard Behrens (!)

    Eartha Kitt (mrrraaooww!)

    Är du bra på dinosaurier? Det är ju GULD i så fall! Dinosar är fan BÄST! <3

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte oxå det var svårt i början, men sen när man klarat det så var det ju busenkelt!

    SvaraRadera