fredag 11 september 2009

Boing boing

Ibland har jag svaga stunder i livet då jag tänker, "Nä, men jag kanske ska ta och bli scientolog ändå. Då kommer jag aldrig att bli sjuk igen!"

Fast jag mår bättre. Det var nog bara falskt alarm. Imorgon ska jag till ryska ambassaden och om allt vill mig väl så är mitt visum klart.

Idag hann jag träffa följande serietecknare:

Thomas Olsson, som gör Rogert i Rocky och Pondus
Rut och Harry Anderson, som gör Söndagsbarn i Svenska Dagbladet
Ola Skogäng, som gör Theo's Ockulta äventyr i Nemi
Jakob Nilsson, som gjorde Roparen (och jobbar med en uppföljare)
Charlie Christensen, som gör Arne Anka
Jan Stenmark, som gör Jan Stenmark

Om jag var tio år yngre hade jag varit fett imponerad av detta. Jag blir iofs aldrig äldre än 17 år i mitt sinne.

OBS: Detta gör mig inte till pedofil! Så sluta maila skamliga förslag till mig alla ni som är under 18! Jag är less på er!!!

5 kommentarer:

  1. är det alltså fritt fram för oss över 18 att maila skamliga förslag?

    SvaraRadera
  2. Är det lagligt så är det lagligt.

    SvaraRadera
  3. En serietecknare du inte räknat upp, som du faktiskt träffade den dagen. Är min kompis Daniel. Men han tecknar ju bara bögporr, inget du läser kanske?

    SvaraRadera
  4. Micke! Jag skulle behöva gå en kurs i positivt tänkande hos dig

    SvaraRadera