tisdag 18 augusti 2009

Vilken dag asså

Ja, idag kom nog hösten i alla fall. Eller det regnade som fan på mig ett tag.

Jag lyckades köpa mig loss från PCGamer idag, för jag har en massa annat som behöver fixas med mina andra jobb. Exempelvis min nya seriestripp "Rambo" som jag precis färglade och skickade iväg till en tidning som är typ så jäkla bra på så många olika sätt, så jag inte vågar skriva mer om det projektet förrens jag har tidningen i min hand med min serie i, så jag fattar att det är på riktigt.


Rambo är kaninen. Hans kompis heter Klimax. Kim W kom på det namnet, vilket han säkert kommer stämma mig för senare.

Jag var även förbi på Schibsted och hämtade ett gäng filer, så jag kan jobba hemma på kvällarna. Där noterade jag att både Larson 9 och 10 hade kommit till kontoret. Det råkar vara så att det är jag som formgett dem båda, så det var kul att se hur de blev. Är väldigt nöjd med båda omslagen. Nummer 9 finns i handeln just nu.


"Hoppa runt" syftar så klart till denna låten:


Nu måste jag jobba vidare.

1 kommentar:

  1. Klimax... det var ju han i Tre kronor som var ihop med Sanna Brådings karaktär.
    Försöker Kim sno cred för det namnet? silly boy.

    SvaraRadera