tisdag 18 augusti 2009

Piffa upp ditt förhållande du med!

Idag körde jag en 12-timmare. Det var kul.

Jag kanske såg världens bästa practical joke på tunnelbanan mellan jobben.
En kille och hans tjej (kan ha varit hans syster, svårt att avgöra ibland) går av vid Zinken, men han hoppar in igen i dörrparet bakom utan att hon märker det, varpå han hoppar fram igen och de börjar asgarva.

Inte så kul för dig och mig kanske, men de tyckte det var skitroligt. Lite vardagsmagi så där.

Sen såg jag en punkare med en 4 tums spik genom örat. Praktiskt om man måste spika något.

Wikipedia har en rätt bra genomgång av spik, för den som är mer intresserad http://sv.wikipedia.org/wiki/Spik

6 kommentarer:

  1. Ahh, nu blev man rollad... :'(

    SvaraRadera
  2. Rickrolled! I have dishonored my family.

    SvaraRadera
  3. Jag körde en gammal på er!

    SvaraRadera
  4. vardagsmagi... jag vill också busa så där! Men här i Malmö finns inga tunnelbanor.

    SvaraRadera
  5. Men det går nog att göra på spårvagnen också!

    SvaraRadera
  6. finns det spårvagn i Malmö? i så fall går den inte mellan mitt hus och skolan i alla fall...

    SvaraRadera