fredag 14 augusti 2009

Nu har jag svarat på era frågor.

Fan, jag har druckit en 7,2 och är redan full. Min kompis Anders V B kan dricka tio gånger så mycket utan att han ens känner av det, men han är ungrare.

Här kommer i alla fall mina svar på frågorna, sen ska jag gå på David Liljemarks releasefest.

Tre namn du lystrar till:

1. Glenn
2. Mikael
3. Sol

Tre smeknamn du haft online:

1. pedofilen
2. dedofilen
3. nekrofilen

Tre saker du har på dig just nu:
1. Linne
2. Jeans
3. Trosor

Tre av dina favoritband/artister:
1. Gin & tonic
2. Rom & cola
3. Tequila

Tre yrken du kan tänka dig:

1. Polis
2. Dagisfröken
3. Betongblandare

Tre platser du vill resa till:
1. Månen
2. Ryssland
3. Kina

Tre saker som gör dig till en stereotypisk kille:
1. Jag hatar kvinnor.
2. Jag älskar kvinnor.
3. Jag önskar att jag var bög. Eller hög.

Tre saker som gör dig till en typisk tjej:
1. Jag rakar mig under armarna.
2. Jag plockar ögonbrynen.
3. Jag är förtryckt.

Tre kändisförälskelser:
1. Joe Sacco
2. Sofia Olsson
3. Mikael Sol

Tre saker som skrämmer dig:

1. Vatten.
2. Förhållanden.
3. Kristna.

Tre saker du vill ha i ett förhållande (kärlek är givet):
1. Att hon inte är elak.
2. Lyhördhet.
3. Oralsex.

Tre fysiska attribut som tilltalar dig hos det motsatta könet:

1. Röv
2. Kön
3. Hår under armarna.

Tre av dina favorithobbys:
1. Lego
2. TV-spel
3. Hmm, det är nog allt. Kolla på porr, är iofs kul, men det är ju ingen hobby.

3 kommentarer:

  1. Hej! Kan man höra av sig till dig om man har synpunkter på Arne Anka-tidningen? Mailadressen i tidningen returnerar det man skriver så därför skriver jag här i din blogg istället. Tidningen är i stort sett bra (även om det är Hjälp som jag ville ha och betalde för), men Kalle och Hobbe är väl ett onödigt inslag? Den serien är så utjatad och tråkig och passar inte in bland de andra serierna. Snälla, söta, rara, ta bort den!! Tack!

    Vh, fröken R

    SvaraRadera
  2. Det är många som haft klagat på Kalle och Hobbe. Den serien är inköpt i nåt slags paket, om jag förstått det rätt, så därför kommer den vara med i det här årets nummer. Det är lite invecklat att förklara hur sånt där fungerar, och framförallt är det inget jag kan gå in på så här på bloggen.

    Jag ska kolla upp det där med mailen. Den ska vidarebefordra allt till min mail, men teknik ju inte alltid att lita på.

    Om du gillade Hjälp så rekommenderar jag Galago eller babian.se!

    SvaraRadera
  3. Hår under armarna? verkligen?

    SvaraRadera