måndag 17 augusti 2009

Jag är en man







12 kommentarer:

  1. Osmakligt fult och dåligt, vad är det som driver dig? Varför i all oändlighet fortsätta i ledet av berättare om den här typen av trist och desperat framställd manlig sexualtitet, desperat och tragisk. Ingen vill läsa det här, desto mindre runka till det.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar det, jag gillar det som fan!

    SvaraRadera
  3. Fin och sorglig. Du är duktig.

    SvaraRadera
  4. Bra, fint! Du är så duktig, Micke.

    SvaraRadera
  5. Jag gillar det också. Som fan.
    Jag tycker bättre om den här stilen och de här historierna än strippsakerna.

    SvaraRadera
  6. mycket vacker. och vällustig! mmmm, härlig. svulstig.

    den är precis som livet!
    Man försöker krampaktigt hålla fast vid sådant som inte går att hålla fast vid.

    Allt förändras ju. Allting rör sig. Och allt kommer att gå förlorat förr eller senare.

    Bra serie! Men det var lite för lite rutor och pratbubblor tycker jag nog.

    SvaraRadera
  7. jag blir som vanligt chockerad, det här var verkligen snuskigt.

    SvaraRadera
  8. Åh, jag gillade den här jättemycket! Olustig berättelse till lustfyllda bilder, lite som att runka och sniffa i mammas trosor.

    SvaraRadera
  9. Du är en riktig konstnär. Man blir så jävla berörd!

    SvaraRadera
  10. Ditt sätt att teckna och berätta är helt underbart.

    SvaraRadera