lördag 22 augusti 2009

THE ISLAND

Idag ska jag på fest på en ö. Det kommer ta två timmar att ta sig dit, och jag kommer vara tvungen att åka två bussar och två båtar. Jag är lite nervös inför det här, vilket jag alltid blir så fort det ska resas med en massa byten. Missar jag en buss så är det nämligen kört, för en av de där båtarna går bara en gång per dag i vardera riktning (okej, det kanske inte är sant).

Med mig har jag en flaska rött, en flaska vitt, fyra öl, en limpa, fyra förpackningar sardiner, liggunderlag och ett täcke. Jag kommer vara klädd som Aragon. Ikväll ska vi färdas lätt och jaga orcher.

3 kommentarer:

  1. ahh... ahh... A-a-aragorn?

    nggnn... arh!

    Åh Gud.

    Be still my beating heart! AH!

    SvaraRadera
  2. HEY! Vet du när "psykiskt sjuk" kommer att vara klar? Blev överlycklig när jag in this moment såg att det var en uppföljare till 'till alla jag legat med', som är helt awesomly awesome. Trodde aldrig att en bok skulle få mig att skratta så, hah. Ligger o skickar över citat från boken till en kompis, han skulle gå o köpa den imon. Keep up the good work! /Johanna.

    SvaraRadera
  3. Jag siktar på att ha den klar till bokmässan 2010, vilket är i slutet av september.

    SvaraRadera