söndag 16 augusti 2009

Hur ska man skeda eller: Detta gör jag idag. Vad fan gör du, motherfucker?

En sak jag aldrig lyckats lista ut är det här med när man skedar någon. Var ska man göra av ena armen? Den som inte ligger över den som blir skedad? Den liksom hamnar under mig och domnar, eller så måste jag lägga den obekvämt bakåt.

Själv gillar jag inte att bli skedad, så det är inget alternativ.

Idag ska jag försöka bli klar med Larson Julalbumet (som jag är redaktör och formgivare på. YAY!) och sen ska jag gå till "TECKNARMARATON - 12H SERIE" som pågår fram till 22.00 ikväll på Drottninggatan (vid BARcelona, undrar hur många barer det finns som heter så??). Det är apmånga serietecknare där som tillsammans kommer att göra nån slags serie om Tintin i Stockholm. Detta är alltså bättre att kolla på än de där jävla retardsen som står där och spraymålar pyramider hela dagarna. De är ju helt jävla wasted.

Det sista var nog rasistiskt kom jag på.

7 kommentarer:

  1. http://www.videojug.com/film/how-to-avoid-trapped-arm-whilst-cuddling-in-bed

    SvaraRadera
  2. Man lägger armen under den andras huvud, så att den får en kudde.

    SvaraRadera
  3. Jag misstänkter tyvärr att L's förslag är det mest rimliga.

    SvaraRadera
  4. Jag lägger armen under kudden. Det gör jag alltid ändå.

    SvaraRadera
  5. Sen är det bara att bita ihop och gå till sitt happy place :(

    SvaraRadera
  6. Haha, gå till sitt happy place! vet du en sak Mikael? Dina kommentarer har blivit lite ljusare på sistone. Det är som att du blivit lite gladare liksom! Jättefint!

    SvaraRadera