söndag 2 augusti 2009

Gamla kompisar Yay

Först drack vi en massa hemma hos mig, så vi var nog rätt berusade när vi väl kom till Marie Lövå. Jag hade i alla fall druckit en vinare och en öl. Sen stod vi där inne, och flyttade på oss lite då och då för att stå igen. Mycket ståande helt enkelt. Jag ville ju dansa!

Och mitt i allt det där så såg jag min gamla klasskompis Jens från Nyckelviksskolan. Han bor i Amsterdam i vanliga fall, och så sa han, "Titta där är Kalle också" och jag gick fram till Kalle som började misshandla mig för att han var så glad att se mig. Jag var också glad, fast det gjorde ont.

När de frågade hur jag mådde så fattade jag inte först vad de menade, men sen kom jag på att jag inte träffat dem sen jag försökte ta livet av mig... Oups.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar