måndag 31 augusti 2009

Detta är baserat på en sann händelse som händelsade idag

5 kommentarer:

  1. Folk fattar inte vilken grym situation det där är...

    Rut är liksom ASASNYGG!
    Asså, verkligen, HOT STUFF!

    Så man tänker ba' "Jaha, Micke får hångla med dissiga kräk-tjejen. Det var väl inge nytt."

    men i själva verket är det en typ movie-star-varning-pang-brud som förärar gråhåriga farbror Sol med en ängels kyss.

    SvaraRadera
  2. Grått hår innebär ju Silverräv en äldra man med sex appeal lite som en cougar.

    SvaraRadera
  3. Det var precis så det var. som att titta på mitt liv i backspegel.
    jag ger strippen 5 gråa hår. bra jobbat.
    Rut

    SvaraRadera
  4. Word, Pappis!
    Den hetaste mannen i världen är ju Sean Connery,
    två kommer Alan Alda,
    trea Gunnar Krantz.

    Grått är det nya svart! <3

    SvaraRadera
  5. Hej Mikael Sol.

    Jag är en upprörd bloggläsare som tycker att du uppdaterar din blogg alldeles för sällan.

    Idag när jag klickade in på den så var det SAMMA inlägg som igår!

    När man följer en blogg så här varje dag så börjar man ju förvänta sig en viss standard

    och när den inte hålls så blir man ju rent ut sagt förbaskad i byxan alltså!

    Jag förväntar mig någon form av kom-pen-sa-tion för det lidande du orsakat mig.

    Rikskuponger går bra.

    Som ett exempel.


    Eller biocheckar.

    Med vänliga hälsningar
    /En trogen läsare

    SvaraRadera