lördag 1 augusti 2009

Det snurrar i min skalle

Uh, jag har sån där yrsel idag med, men inte riktigt lika illa. Jag sitter i sängen och jobbar undan grejer så gott jag kan. Försökte även gå och kolla på paraden, men då höll jag på att svimma, så jag mellanlandade i Kims ateljé, åt lite, kollade på Ren and Stimpy och tog mig hem igen. Varför görs det inte bra tecknat längre? Svampbob är väl okej iofs, men jag har inte den kanalen och fotbollstjejen låter mig inte kolla på det. Jävla fascist, säger jag. Det känns som att hon försöker styra mitt liv mer och mer.
Exempel: Jag har fotbollsrandiga kalsonger på mig just nu, bara för att göra henne glad. I vanliga fall har jag bara superhjälte-kalsonger på mig. Men det tycker hon är barnsligt.

BARNSLIGT?! Som att det är inte är barnsligt att kolla på vuxna som ränner fram och tillbaka efter en jävla boll!!!!

2 kommentarer:

  1. Den här fotbollstjejen låter ju helt påhittad. Vem skulle inte älska superhjälte-kalsonger? uppenbarligen hitte-på!

    SvaraRadera
  2. helt klart en fejk kvinna, vem väljer fotboll framför hjältar? galenskap.

    SvaraRadera